شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

به گفته ساکنان شهرک شهید باقری چهار روز است که آب ساختمان‌ها این شهرک قطع است شهروندان این محدوده از شهر تهران آب شرب برای مصرف ندارند. البته برخی از شهرک‌های مسکونی منطقه۲۲ مانند صدرا، یاس و پیکانشهر هم آب شرب‌شان در این چند روز قطع بوده، اما امروز وصل شده است.

هزاران واحد خالي در منطقه22

همشهری آنلاین‌ـ ثریا روزبهانی: «موسی رحمتی» یکی از ساکنان شهرک در این‌باره می‌گوید: «مدام برای رفع این مشکل با سازمان آب تماس می‌گیریم و اعتراض می‌کنیم، اما آنها نه از زمان وصل مجدد آن حرفی می‌زنند و نه پیمانکار جوابگوی اهالی است. باید تا چه زمانی بدون آب شرب سر کنیم و منتظر باشیم که وصل شود؟ » آب شرب ساکنان منطقه ۲۲ پایتخت از طریق چاه تأمین می‌شود. متأسفانه منطقه ۲۲ هنوز به شبکه آبرسانی شهری متصل نشده وقبل از اینکه شبکه آبرسانی به بهره‌برداری برسد، حجم زیادی تراکم فروخته شده ومالکان منتظرفعال شدن انشعاب‌هایشان هستند.»

 ۴ روز بی‌آب در غرب تهران

عملیات اتصال آغاز شده

اکنون بعداز مدت‌ها انتظار با راه اندازی تصفیه خانه ششم، انشعابات برخی از شهرک‌های مسکونی به شبکه آب شرب شهر متصل می شود و از چند روز گذشته عملیات اجرایی اتصال آب شرب شهرک  شهید باقری از منبع به شبکه آبرسانی شهر آغاز شده است  «مهدی اعلمی» مجری طرح‌های آبرسانی مناطق ۲۱ و۲۲ تهران در پاسخ به این موضوع می‌گوید: «عملیات اجرایی لوله‌گذاری بیش از هزارمتر لوله ۲۵۰میلی متری چدن داکتیل در خیابان بیگدلی و بلوار پرواز منطقه ۲۲، شهرک یاس و کوثر تحت پوشش تصفیه‌خانه ششم قرار گرفتند.» اعلمی ضمن بیان اینکه با اجرای بیش از هزارمتر خط لوله بساط آبرسانی خصوصی شهرک صدرا نیز برچیده خواهد شد، افزود: «این عملیات به طول تقریبی یک کیلومتر با هدف تحویل‌گیری شهرک‌های آبرسانی خصوصی و تأمین و توزیع آب شرب با کیفیت، اجرا و طرح اصلاح و توسعه شبکه داخلی آن نیزبه اجرادرآمده است. همچنین با اجرای شبکه‌ای به طول بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متر همراه با ساخت حوضچه‌ها، شیرهای تخلیه هوا و اتصال به شبکه آبرسانی ساکنان پیکانشهر نیز به مشترکان تحت پوشش شرکت آبفای منطقه ۳ پیوستند.» تاکنون آب شرب این منطقه از طریق ۳۷ حلقه چاه و بخش دیگر آن از طریق طرح سلامت که در واقع آب غیرچاه است، تأمین می‌شود.

 ۴ روز بی‌آب در غرب تهران

کد خبر 676351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha